تمام


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید. به یک دانلود هم سر بزنید >> http://yek-dl.ir <<

نظرتون در مورد سایت چیه ؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان احساس سرد و آدرس mostafa151.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 94
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 40189
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 359
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 359

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 111
:: بازدید ماه : 387
:: بازدید سال : 1872
:: بازدید کلی : 40189

RSS

Powered By
loxblog.Com

چقدر خوب است همیشه در زندگی کسی را داشته باشید که حتی موقع نبودنش هم باعث لبخندتان شود.. .

تمام
سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 12:56 | بازدید : 861 | نوشته ‌شده به دست مهسا | ( نظرات )

 

کارم تمــــام اســـت

مثــــل نقشه ی لــــو رفتــــه ی یک گنــــج

دوسـتـــــــش دارم

و

می دانـــــــــد...





:: برچسب‌ها: متن عاشقانه , عکس عاشقانه , احساس سرد , عکس جدید عاشقانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا بانو سابق در تاریخ : 1395/4/1/2 - - گفته است :
من ک همیشه سایه نحسم اینجاستخخخ شما بی معرفت شدی.خبر اینکه...سرم تو کتابه کنکور دارم. ....بچه های سیما چتم تلگرام پیدا کردم..ی سال و ی ماهم شد ابتین هس.....من خوبم مهسا خوشبختم فقط نبودن تو و آنا اذیتم میکنه...تو خوبی زندگیم
پاسخ:ای جووووون فدای اون سایه ی نحست بشم خخخخ/چه عالی انشالا خانوم دکتری دیگه؟/خداروشکر عزیز دلم واقعا از ته دل خوشحالم ک خوبی همیشه خوب بمون♥♥♥ من که هستم اینجا دیگ

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا بانو سابق در تاریخ : 1395/3/25/2 - - گفته است :
من نبینم غم تو دلت مهسا
پاسخ:عادت کردم تو خوبی؟خبری نیس ازت دلتنگتم زهرایی

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا بانو سابق در تاریخ : 1395/3/25/2 - - گفته است :
مثل فیلم دهه هفتادی اروپا........دامنی بلند دارم..دیوانه شده ام....بس که هر وقت خاستم عاشق شوم جنگ شد...
پاسخ:بسیار زیبا

/weblog/file/img/m.jpg
kimiya در تاریخ : 1395/3/20/4 - - گفته است :

Ziba bood vali chera veblag ghamgine?
پاسخ: یه روزی شاد بود الان غمگین ...



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: